دو صفر چهل و چهار ... 00:44

هَذَا مَقَامُ الْغَرِیبِ الْغَرِیق .. الْمَحْزُونِ‏ الْمَهْمُوم .. هَذَا مَقَامُ الْمُسْتَوْحِشِ الْفَرِق .... و مَا هَکَذَا الظَّنُّ بِکَ ...

دو صفر چهل و چهار ... 00:44

هَذَا مَقَامُ الْغَرِیبِ الْغَرِیق .. الْمَحْزُونِ‏ الْمَهْمُوم .. هَذَا مَقَامُ الْمُسْتَوْحِشِ الْفَرِق .... و مَا هَکَذَا الظَّنُّ بِکَ ...

دو صفر چهل و چهار ... 00:44


دَرْ زُلْفِ چونْ کَمَنْدَشْ اِیْ دِلْ مَپیچْ کانْ‌جا

سَرْها بُریدِهْ بینیْ بی جُرم و بی جِنایَتْ

کاشیِ مسجدِ دل
  • ۹۷/۰۲/۱۳
    ...
آخرین نقشِ کاشی

گمم کرده‌ای ...

چهارشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۳، ۰۶:۵۰ ب.ظ

یک روز تمام این بی تو بودنها تمام می‌شود ... و من دوباره مثل وقتهای با تو بودن‌ها .. خوشحال می‌شوم ... یک خوشحالی ِ ساده و آرام ...

دلتنگم .. و کسی معنی دلتنگی‌هام را نمی‌داند ... و دلم فقط دیدن دوباره‌ی تو را می‌خواهد ...

 

+ برای یک مخاطب دیگر : خودم می‌دانم زیادی دوستت دارم .. و این زیادی، یعنی که نباید اینقدرها باشد این دوست داشتن ها ... ولی همین زیادی‌ای که اینقدرها زیاد شده هی دل می‌زند به خطِ وجودم و پشت سر هم می‌گوید این روزها چقدر دلم برایت تنگ شده ... کی می‌آیی ؟ ... دیرم نشود در این زیادی شدنها و دانستن‌ها و دلتنگی‌ها ... حواست هست ؟ ... هست... می ‌دانم .

  • فاطمه‌‌ی پدر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی