دو صفر چهل و چهار ... 00:44

هَذَا مَقَامُ الْغَرِیبِ الْغَرِیق .. الْمَحْزُونِ‏ الْمَهْمُوم .. هَذَا مَقَامُ الْمُسْتَوْحِشِ الْفَرِق .... و مَا هَکَذَا الظَّنُّ بِکَ ...

دو صفر چهل و چهار ... 00:44

هَذَا مَقَامُ الْغَرِیبِ الْغَرِیق .. الْمَحْزُونِ‏ الْمَهْمُوم .. هَذَا مَقَامُ الْمُسْتَوْحِشِ الْفَرِق .... و مَا هَکَذَا الظَّنُّ بِکَ ...

دو صفر چهل و چهار ... 00:44


دَرْ زُلْفِ چونْ کَمَنْدَشْ اِیْ دِلْ مَپیچْ کانْ‌جا

سَرْها بُریدِهْ بینیْ بی جُرم و بی جِنایَتْ

کاشیِ مسجدِ دل
  • ۹۷/۰۲/۱۳
    ...
آخرین نقشِ کاشی

گمَ‌ت کرده‌ام

چهارشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۰۷ ب.ظ

همه‌ی آدمها وقتی زلزله، سیل، طوفان، جنگ یا هر چیز دیگری خانه‌ خراب‌شان می‌کند به کمک احتیاج دارند ... من هم آدمم ... هم زیر آوار مانده‌ام هم خانه‌ام را آب گرفته و هم اساس و بنیادم را باد برده ... هم زیر دست و پای اهریمن افتاده‌ام و شده‌ام کتک‌خور شیطان ... چرا کمک نمی‌فرستی خدایا ... مرا که آدم آفریدی‌ام بی یار و یاور و تنها برای خودت می‌خواهی ... به تاب و توانم هیچ نگاه کرده‌ای؟ ... و به میزان کمک‌های ارسالی‌ات؟ ...

 

*به خودم که نگاه می‌کنم ناخودآگاه غزه می‌شوم ...دارم لگدمال می‌شوم ... دارم از بین می‌روم ...

* دست دراز نکرده‌ام پیش آدمها که نداشته باشند یا نخواهند یا نتوانند ... از خودت کمک خواسته‌ام که دو عالم در ید قدرت‌ت است ... شیطان‌شادم مکن ربّی!

  • فاطمه‌‌ی پدر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی