دو صفر چهل و چهار ... 00:44

هَذَا مَقَامُ الْغَرِیبِ الْغَرِیق .. الْمَحْزُونِ‏ الْمَهْمُوم .. هَذَا مَقَامُ الْمُسْتَوْحِشِ الْفَرِق .... و مَا هَکَذَا الظَّنُّ بِکَ ...

دو صفر چهل و چهار ... 00:44

هَذَا مَقَامُ الْغَرِیبِ الْغَرِیق .. الْمَحْزُونِ‏ الْمَهْمُوم .. هَذَا مَقَامُ الْمُسْتَوْحِشِ الْفَرِق .... و مَا هَکَذَا الظَّنُّ بِکَ ...

دو صفر چهل و چهار ... 00:44


دَرْ زُلْفِ چونْ کَمَنْدَشْ اِیْ دِلْ مَپیچْ کانْ‌جا

سَرْها بُریدِهْ بینیْ بی جُرم و بی جِنایَتْ

کاشیِ مسجدِ دل
  • ۹۷/۰۲/۱۳
    ...
آخرین نقشِ کاشی

مورچه ها

دوشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۲۱ ق.ظ

من به احترام مرگ سکوت کردم و باقی به احترام زندگی
آدمها رو کار، پول، قدرت، ازدواج، آینده، رفاه و خیلی چیزهای دیگه از تو دور کرد و اجتماعی رو که تو بهشون هده کرده بودی از هم پاشید و غافل کرد از آنچه پیش‌رو دارند.
اگر قول بدم مرگ من رو از تو دور نکنه قبولم می‌کنی؟
حتی اگر قول بدم کار و پول و قدرت و ازدواج و آینده و رفاه و خیلی چیزهای دیگه هم ؟
اگر قول بدم وقتی همه رفتن من برگردم
اگر قول بدم منتظرت بمونم قبولم می‌کنی؟

من طرح مورچه ای رو خواهم زد که روح انسان می‌خورْد ...

  • فاطمه‌‌ی پدر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی