دو صفر چهل و چهار ... 00:44

هَذَا مَقَامُ الْغَرِیبِ الْغَرِیق .. الْمَحْزُونِ‏ الْمَهْمُوم .. هَذَا مَقَامُ الْمُسْتَوْحِشِ الْفَرِق .... و مَا هَکَذَا الظَّنُّ بِکَ ...

دو صفر چهل و چهار ... 00:44

هَذَا مَقَامُ الْغَرِیبِ الْغَرِیق .. الْمَحْزُونِ‏ الْمَهْمُوم .. هَذَا مَقَامُ الْمُسْتَوْحِشِ الْفَرِق .... و مَا هَکَذَا الظَّنُّ بِکَ ...

دو صفر چهل و چهار ... 00:44


دَرْ زُلْفِ چونْ کَمَنْدَشْ اِیْ دِلْ مَپیچْ کانْ‌جا

سَرْها بُریدِهْ بینیْ بی جُرم و بی جِنایَتْ

کاشیِ مسجدِ دل
  • ۹۷/۰۲/۱۳
    ...
آخرین نقشِ کاشی

دیشب

سه شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۳:۲۱ ب.ظ

خدایا کجااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی چرا به داد دلم نمیرسی؟ من فاطمه ی تو نبودمممممممممممممممممممممممممممم؟
من فاطمه ی تو نبودممممممممممم؟ من فاطمه ی تو نیستم؟ من درمونده ی تو نیستم؟ من بیچاره ی تو نیستم؟ فلک تو من رو نزد بالم نشکست کمرم نشکست دلم نشکست؟ آآآآآآیییییی خدای فاطمه داد از فاطمه ای که دوستش نداری بیداد از فاطمه ای که دوستش نداری. نگفتی بی تو میمیرم ؟ من فاطمه ی بی تو رو چقدر با خودم توی عالمت به دوش بکشم؟ به عالمت بگووووووووو سنگم بزنند من خودم رو بی تو نمیخواااااااااااااااااااااااااااااااااااااممممممممممممم. خدایا تو نگفتی اهتز العرش اذا بکی الفاطمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واای از دلم واای از دلم وااااااااااااااایی از دلم

  • فاطمه‌‌ی پدر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی