دو صفر چهل و چهار ... 00:44

هَذَا مَقَامُ الْغَرِیبِ الْغَرِیق .. الْمَحْزُونِ‏ الْمَهْمُوم .. هَذَا مَقَامُ الْمُسْتَوْحِشِ الْفَرِق .... و مَا هَکَذَا الظَّنُّ بِکَ ...

دو صفر چهل و چهار ... 00:44

هَذَا مَقَامُ الْغَرِیبِ الْغَرِیق .. الْمَحْزُونِ‏ الْمَهْمُوم .. هَذَا مَقَامُ الْمُسْتَوْحِشِ الْفَرِق .... و مَا هَکَذَا الظَّنُّ بِکَ ...

دو صفر چهل و چهار ... 00:44


دَرْ زُلْفِ چونْ کَمَنْدَشْ اِیْ دِلْ مَپیچْ کانْ‌جا

سَرْها بُریدِهْ بینیْ بی جُرم و بی جِنایَتْ

کاشیِ مسجدِ دل
  • ۹۷/۰۲/۱۳
    ...
آخرین نقشِ کاشی

دلتنگ .. ساکت

جمعه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۳:۰۲ ب.ظ

باباجان .. خیلی دلگیرم از دنیا ... یه جور دلگیر که مطمئنم دیگه هیچوقت باز نمیشه دلم ... سعی هم نمیکنم حالم خوب شه دیگه ... همینجوری خوبه ... همینجوری که خدا میخنده به ناراحتیام ... همنجوری که خوشحاله از نبودنت ... همینجوری خوبه ...

دارم میرم اصفهان .. کجایی ازم بپرسی از کدوم ترمینال میری ... کجایی بهم بگی همرات بیام ترمینال؟ .. بعد من ، من بداخلاق بگم نه! ... دلم واست تنگ شده ... میرم اصفهان و اگر قسمت شد زیارت هفتم رو هم میرم قم ... مواظبم باش ... دلم برات تنگه

  • فاطمه‌‌ی پدر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی