دو صفر چهل و چهار ... 00:44

هَذَا مَقَامُ الْغَرِیبِ الْغَرِیق .. الْمَحْزُونِ‏ الْمَهْمُوم .. هَذَا مَقَامُ الْمُسْتَوْحِشِ الْفَرِق .... و مَا هَکَذَا الظَّنُّ بِکَ ...

دو صفر چهل و چهار ... 00:44

هَذَا مَقَامُ الْغَرِیبِ الْغَرِیق .. الْمَحْزُونِ‏ الْمَهْمُوم .. هَذَا مَقَامُ الْمُسْتَوْحِشِ الْفَرِق .... و مَا هَکَذَا الظَّنُّ بِکَ ...

دو صفر چهل و چهار ... 00:44


دَرْ زُلْفِ چونْ کَمَنْدَشْ اِیْ دِلْ مَپیچْ کانْ‌جا

سَرْها بُریدِهْ بینیْ بی جُرم و بی جِنایَتْ

کاشیِ مسجدِ دل
  • ۹۷/۰۲/۱۳
    ...
آخرین نقشِ کاشی

گذر ...

سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۶ ق.ظ

چیزهایی که بعد از رفتن تو در وجودم شکست و شسکتنشون ادامه داره، مهمترین‌های زندگیم بودن ..

حالا زندگی جریان داره .. بدون من .. و من در جریان زندگی هستم بدون تمام دوست داشتنیم هام ..

نگاهم به جبار بودن خداست .. اما دلم نمیخواد عوض چیزهایی که که دوستشون داشتم و در من شکستند حتی به بهانه ی بهتر بودن چیزهای جدید، جایگزینی قرار بده ...

انتظاری ندارم .. نا امید نیستم .. فقط انتظاری ندارم جز همانها که بود و به خداوندی خودش ازشون گذشتم ... نه که نخوامشون .. فقط گذشتم .. سختم شد ..

  • فاطمه‌‌ی پدر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی